Om klubben

Dubbeldissarklubben är din ninjapatrull i biomörkret sedan 1999. Vi är en oberoende, omutbar och totalt skoningslös sågfirma vars mening med livet består av att såga filmer jäms med fotknölarna. Gärna lägre om det är möjligt. Recensionerna kan givetvis innehålla spoilers så läs dem på egen risk.

Dubbeldissarna är hårda som sten och mjuka som grus. De fastnar sällan på bild. Det är ett hårt och otacksamt liv att vara dubbeldissare. Ibland färdas de inkognito under täcknamnen Skräpfilmsmaffian eller Sågfirman för att undvika biografägarnas uppmärksamhet.

Trött på mobiltelefoner, baconchips och annat som stör? Inom Dubbeldissarkoncernens verksamhet ryms även ninjateamet Tystarna, som tar hand om biomarodörer på ett smidigt och diskret sätt. Kontakta oss för offert. Kom ihåg, i biomörkret kan alla höra dig skrika.

Det finns även en FAQ för de läskunniga samt en samling av topplistor.

”Ibland händer det att Reine och Sofia lämnar djungeln och går på stadens biografer som vanliga dissare.”
– Gammalt bioordspråk

Dissade biografer